identifikacija ustreznih javnosti, katerim bo predstavljeno podjetje oz. produkt,
svetovanje o najustreznejšem načinu predstavljanja podjetja o
z. produkta ustrezni javnosti,
svetovanje glede ureditve odnosov znotraj podjetja - včasih se meje "familiarnosti" in profesionalnosti zabrišejo, kar ima vpliv na poslovanje,
svetovanje in izboljšanje percepcije podjetja v medijih oz. strokovni javnosti,
organizacija, podpora in izvedba strokovnih tematskih konferenc za znanega naročnika,
organiziranje in vodenje različnih dogodkov (novinarske konference, predstavitve na sejmih, internih dogodkov),
organiziranje in vodenje izobraževanj za zaposlene, tako v živo kot tudi online,
profesionalna priprava odgovornih za nastope v medijih (nastop pred TV kamero, pogovori/intervjuji z novinarji, webinarji - zanimivo in atraktivno podajanje vsebin),
izvajanje kriznega komuniciranja, • priprava in objava sporočil za javnost,
priprava, urejanje in tehnična izvedba poslovnih glasil, publikacij in zbornikov,
osebno svetovanje,
drugo po dogovoru.